Juks på nasjonale prøver II

Posted on januar 25, 2013

0


Kun et par dager etter at jeg postet Juks på nasjonale prøver kom det en oppdatering i Aftenposten skrevet av lektor Øystein Imsen. Innlegget er godt skrevet, og det bekrefter nesten alt hva jeg sa i posten.

Vi vet ikke noe om at Osloskolen jukser, hviskes det fra landets høyeste myndighet.

Det er klart at hun kjenner til jukset. Juksingen har ikke vært systematisk, og byråkratene i Utdanningsetatens lokaler på Helsfyr har heller ikke oppfordret til det. Manipulering av nasjonale prøver, osloprøver og eksamensresultater skjer likevel, fordi det er en integrert del og naturlig konsekvens av etatens maktkultur. Spør lærerne, de kan bekrefte det.

Lærere kan enkelt manipulere resultatene ved å overtale foreldre til å frita elever, bruke mye tid på å drille prøveformen med elevene, tolke fasiten for prøvene kreativt – eller trikse med tallene. Hvordan kan jeg hevde noe slikt? Vel, jeg har vært med på det selv. Som nyutdannet lærer i Osloskolen var jeg med på å frita elever fra Osloprøver. Vesle Hassan og Ole kunne gjøre noe annet, mens de andre satt og fylte ut kulørte trykksaker fra Helsfyr. Også til eksamen opplevde jeg at man prøvde å frita elever.

http://www.aftenposten.no/meninger/Ikke-bestatt-for-osloskolen-7101106.html

Hva som mangler er selvfølgelig sannheten om fargespekteret, da skoleflinkhet er medfødt og korrelerer sterkt med IQ. Da Imsen deltok selv i kommentarfeltet, spurte jeg ham om hvorfor ikke fargespekteret var nevnt, og fikk til svar at man måtte spare noe til senere. Han ble også angrepet for å være en SVer, og han svarte at det var mange år siden han var medlem der. Han fortalte også at artikkelen først ble publisert et annet sted, og ga en trunkert link, hvor man ikke nettstedet. Nysgjerrig som jeg var, trykket jeg på lenken, og så at den var publisert på radikalportal.no.

For å si det mildt er radikal portal et motpydelig kommunistreir av anti-hvite, som ikke kan få utryddet nordmenn gjennom masseinnvandring, tvangsintegrering og assimilering fort nok. Hvis det noen i Norge som viser sannheten i at anti-rasist er kode for anti-hvit, er det denne gjengen. Ser vi på hvordan de beskriver seg selv, så kan vi sakse:

Radikal portal har et tydelig redaksjonelt ståsted: Vi ønsker et samfunn med økonomisk likhet og rettferdighet, vi ønsker et samfunn som er økologisk bærekraftig, og vi ønsker en internasjonal verdensorden der stormaktene ikke tar seg til rette militært. Vi vil oppnå dette ved å la synspunkter bryne seg mot hverandre, og ønsker derfor velkommen et mangfold av synspunkter og meninger.

http://radikalportal.no/om-oss/

Slike anti-hvite sosialister er selvfølgelig godt drillet i løgn og manipulasjon, så sensurviljen måtte selvfølgelig testes ut, da jeg kunne ta feil,  Jeg sendte derfor inn denne kommentaren til Imsens artikkel, og akkurat som jeg hadde tenkt, ble den sensurert etter kort tid.

Siden jeg ikke bryr meg om jeg blir avstengt her, så er det på tide å snakke om etnisitet og skoleflinkhet.

Alle skyr som pesten at vi ser et farvespektrum når det gjelder IQ.

Sorte elever gjør det dårligst, så Mena, så Søramerika for å ha hvite og øst-asiatere på topp.

6 av 10 med innvandrerforeldre må ha ekstraundervisning, og trekker vi da i fra polakker, svensker og andre europeere, så tilsier det at evnene hos resten virkelig er et samfunnsproblem.

Nordiska forskare: Låg intelligens bakom brottslighet och ”utanförskap”
http://www.friatider.se/rekordhog-ungdomsbrottslighet-i-mangfaldsomraden

Denne bloggen heter mediakrig, og sensuren ble naturligvis tolket som en krigserklærling.

Etter et par nettsøk fant jeg ut at Øystein Imsen i dag jobber på den blendahvite Ringstabekk ungdomsskole på Bekkestua i Bærum, og at han tidligere jobbet på den ikke akkurat blendahvite Bolteløkka skole i Oslo.

Leser vi klippet fra Imsens artikkel, ser man fort at han er skyldig i akkurat det samme som de han beskylder for manipulasjon. Øystein Imsen  kjenner helt klart til fargeforskjellene når det kommer til skoleflinkhet, men han mener helt tydelig at dette ikke er noe som resten av det norske folk skal kjenne til.

Som en god hyklende anti-hvit vil han heller ikke jobbe med disse dumme uoppdragede brune barna, men vil heller jobbe med de snille hvite veloppdragne du finner på Bekkestua. Som en ekstra bonus kan han hjernevaske disse unge naive til å hate seg selv og sitt eget folk, ved å undervise om alle de slemme tingene hvite i sin uforbedrelige ondskap har gjort mot de ikke-hvite.

Personlig har jeg alltid lurt på hvorfor det tyter ut sosialistpakk fra de ressurssterke områdene, og fikk i dag forklaringen ved at det er fordi sosialistlærerne trekkes til slike områder, Som vi ser er de anti-hvite de perfekte dobbeltmoralister, ved at de selv ikke vil jobbe med de brune barna de jobber så hardt for at vi skal importere.

Lenke til Radikal Portal hvor Imsens artikkel først sto:

http://radikalportal.no/2013/01/24/osloskolen-i-test/

