Veien fremover

Posted on februar 20, 2013

5


Hovedårsaken til at jeg begynte å blogge, var at jeg ble utrolig frustrert over å være vitne til et sakte folkemord på de nordiske folkene, uten at jeg følte at jeg fikk gjort noe med problemet som hadde effekt.

Jeg prøvde naturligvis å poste kommentarer i aviser eller på blogger, hvor jeg først prøvde å poste deler av Bobs mantra eller minimantraer. Siden prøvde jeg å forklare hvorfor innvandringen ikke ville kunne stoppes, før en god del av befolkningen faktisk forstår at resultatet vil bli et sakte folkemord av oss nordiske, hvis det er meningen at vi både skal bli en minoritet og assimilere den nye ikke-nordiske majoriteten.

Ingen av delene kan sies å ha fungert. Stort sett opplevde jeg at «nei til innvandring»-kommentarene druknet i hverandre, da alle innvandringskritikerne hadde sine egne teorier om hva som burde gjøres, og hvem som hadde skylda.

Noen ville ikke ha innvandring fordi det ikke lønner seg og andre igjen var opptatt at de ikke ville ha muslimsk innvandring. En tredje gruppe var imot globalisme, og en fjerde snakket om Arbeiderpartiet som satans yngel. En stor gruppe kan best beskrives som nasjonalister, men til gjengjeld er disse splittet opp i et hav av undergrupper. Bare for å nevne noen av dem, så har vi alt fra rendyrkede nasjonal-sosialister til nasjonalkonservative, pan-skandinavere og hvite nasjonalister.  Det finnes også en stor rift mellom de som elsker jøder og de som regelrett hater dem. En siste stor gruppe er kristne, som ønsker at Norge skal forbli en kristen nasjon, men ikke engang disse er enig.

Det er mulig at noen av disse ideologiene kunne stoppet innvandringen, hvis man kunne blitt enig om en av dem. Det er også mulig at man kunne startet et politisk parti, og få stoppet innvandringen denne veien, hvis ikke det anti-hvite paradigmet hadde dominert gammelmedia så totalt. .

Som lesere av bloggen har funnet ut, så har jeg har ingen tro på at den jevne nordmann ønsker å utrydde sitt eget folkeslag, men at de ikke ønsker å være rasister heller, da de ikke ser ned på ikke-norske som individer.

Lesere av bloggen har sikkert også fått med seg at  jeg av den overbevisning at dette sakte folkemordet ikke vil stoppe før en god andel av befolkningen forstår at det er et sakte folkemord, og like viktig, at de snakker om det som et sakte folkemord også.

Først når man forstår umuligheten for en minoritet å assimilere en majoritet, uten at den blir ødelagt som en etnisk og rasemessig gruppe, er det mulig for nordmenn å rettferdigjøre “rasisme”, med at vi også har en plikt og rett til å overleve som folk.

Siden budskapet er så enkelt at selv et barn kan forstå det, så handler det mest om å få spredd budskapet, og i den forbindelse så har jeg tenkt en del på hva vi skulle hatt som kunne hjulpet på dette.

  1. En billedgalleriblogg hvor vi kan samle pro-hvite bilder og grafikk, som pro-hvite kan bruke på sine blogger.
  2. En blogg hvor man samler et utvalg av dagens kommenterbare artikler og kronikker hvor det er åpning for å snakke om anti-hvite og deres forsøk på sakte folkemord av oss hvite.
  3. En egen nyhetsblogg med fokus på nyheter med interesse for pro-hvite, hvor fokuset ligger på å få leserne til å forstå at de anti-hvites politikk vil bety et sakte folkemord for oss.

1. Billedgalleriblogg

Når man skriver en blogg, tar det ofte lang til å finne illustrasjoner og grafikk som kan illustrere postene. Jobb er det også å ha sitt eget billedarkiv, hvor man har kategorisert og tagget bilder slik man enkelt kan finne dem igjen. Et siste problem er at mange bilder har copyright, slik at man kan risikere å få sin blogg avstengt om man bruker dem.

Det finnes også folk som er i mot et sakte folkemord på hvite, som ikke vil skrive selv, men som er gode på photoshop. Hvis disse hadde visst at illustrasjonene de lagde ble sett og brukt, ville kanskje noen av dem lage flere illustrasjoner.

Jeg har opprettet en blogg kallt billedarsenalet som en illustrasjon, men jeg har ikke tid til å drive noe slikt annet enn på 100% amatør basis selv. En siste viktig ting med noe slikt, er at det er mange som ikke gidder å lese mantra-artikler, som gidder å se på bilder og illustrasjoner.

Jeg har også opprettet bloggen FilmAresenalet, hvor man kan ha dokumentarer og mantravideoer, men jeg har ikke rukket å gjøre noe med dette ennå.

2. Blogg med oversikt over dagens kommentarbare artikler.

Dette er kanskje det viktigste. Det tar lang tid å lete opp disse på egen hånd, og jo fler som sprer budskapet om hvitt folkemord i en tråd, jo bedre effekt får det. Det gir også en mulighet for de som ikke ønsker å skrive selv, til i det minste gi tommel opp på manrea kommentarer.

Til å begynne med kunne man kanskje bare ha en artikkel om dagen, og hvis det går bra, kan man øke antallet.

3. Egen mantrafokusert nyhetsblogg

Det er ingen ting i veien for at det ikke skal finnes nymedia i Norge, slik som Fria Tider i Sverige. Dette er det punktet som ligger lengst frem i tid, men hvis vi blir mange nok til å kjøre punkt to, burde vi klare å drive en nyhetsblogg også.

Når det gjelder punkt to og tre, har ikke jeg tenkt til å drive disse, så jeg skal ikke legge meg oppi hvordan de som eventuelt gidder vil gjøre det.

Posted in: folkemord